Cel istnienia tej strony:

Strona powstała w celu łatwiejszej komunikacji pomiędzy Radą Rodziców, a uczniami szkoły i ich rodzicami. Wszelkie informacje, propozycje, komentarze proszę przesyłać na adres: sp32lublin@gmail.com

sobota, 27 listopada 2010

Protokół nr. 3 z zebrania RR z dnia 23.11.2010

                                            Protokół nr 3
                                      zebrania Rady Rodziców
    Szkoły Podstawowej nr 32 im. Pamięci Majdanka z Oddziałami Integracyjnymi Lublinie
                                         z dnia 23.XI.2010 r.
                                         Prowadzący zebranie:
                      Przewodniczący Rady Rodziców – Tomasz ABRAMCZYK
W zebraniu uczestniczyło: 18 osób, co stanowi quorum w 28-osobowej Radzie
                        (zebranie było prawomocne do podejmowania uchwał).

Lista uczestników zebrania stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego protokołu.
Porządek obrad:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego zebrania.
2. Omówienie odpowiedzi Pani Dyrektor na przedstawione przez Radę pisma.
3. Przedstawienie bieżących wydatków - faktury
4. Inicjatywa zbiórki pieniędzy na dożywianie uczniów naszej szkoły.
5. Podjęcie działań mających na celu uzyskanie środków finansowych na zorganizowanie pomocy dla potrzebujących uczniów.
6. Rozpatrzenie wniosków, które wpłynęły do Rady o wsparcie finansowe:
− wniosek Nr 1 zapotrzebowania elementów wykończeniowych - dywan i tablice do kl. Ic p. Anna Krupa
−   wniosek Nr 2 zapotrzebowania materiałów i narzędzi do malowania sali nr 18 p. Elżbieta Zyglewska kl.IVa
− wniosek Nr 3 zapotrzebowania wymiany rolet w sali nr 3 p. A Gap-Mydlak i p. Dorota Goczkowska
− wniosek Nr 4 zapotrzebowania matriałów i narzędzi do odnowienia sali, zakupu komputera z drukarką, odtwarzacza DVD p. Katarzyna Rodak i p. Agnieszka Malesa
− wniosek Nr 5 zapotrzebowania zakupu sprzętu do prezentacji multimedialnych do sali nr 14 p. Maria Kasprzak
− wniosek Nr 6 zapotrzebowania zakupu arkuszy sprawdzianu próbnego dla
szóstoklasistów p. Wicedyrektor Maria Lorenc
7. Plenarna dyskusja dotycząca:
               − zadań i mozliwości Rady Rodziców
               − mundurków szkolnych
               − szafek na książki dla najmłodszych uczniów
               − zakładki internetowej Rady Rodziców
               − braku wystarczającej ilości pozycji książkowych-lektur w zasobach szkolnej biblioteki
Ad. 1
Odczytanie protokołu z poprzedniego zebrania i przekazanie go Przewodniczącemu. Protokół przyjęto jednogłośnie.
Ad. 2
Po rozpatrzeniu odpowiedzi Pani Dyrektor na przekazane pisma, zebrani przedstawiciele rad oddziałowych, postanowili wystosować zaproszenie do Pani dyrektor na spotkanie w celu omówienia zasad wspólpracy pomiędzy Dyrekcją, a Radą Rodziców. Datę spotkania ustalono na 13 grudnia 2010r. godz.17.30.
Ad. 3
Przewodniczący przekazał zebranym do wglądu zestawienie wydatków-faktury, które wpłynęły do niego celem zaaprobowania i podpisania. Każdy z zebranych mógł szczegółowo zapoznać się z poniesionymi wydatkami.
Ad. 4
Inicjatywa Rady Rodziców mająca na celu zbiórkę pieniężną na zorganizowanie pomocy w dofinansowaniu obiadów dla potrzebujących uczniów. Omówienie kosztów takiego dofinansowania i przekazanie przygotowanych kopert z prośbą o przeprowadzenie na najbliższym zebraniu klasowym na forum każdej z klas zbiórki pienieżnej na w/w cel.
Ad. 5
W związku ze znaczną pomocą w dofinansowaniu obiadów dla uczniów naszej szkoły parafii p.w. św. Maksymiliana Kolbe w Lubline, Rada Rodziców postanowiła wystosować pismo do proboszcza o dalsze wsparcie. Zebrani rodzice postanowili poszukać innych darczyńców, w związku z tym wystosowane
zostaną prośby o pomoc w zorganizowaniu paczek świątecznych dla najbardziej potrzebujących uczniów do firm, sklepów itp
Ad. 6
Do Rady Rodziców wpłynęły wnioski zapotrzebowania materiałów dydaktycznych, wyposażenia sal, zakup sprzetu komputerowego i multimedialnego, a także materiałów i narzędzi potrzebnych do odnowienia sal lekcyjnych.
Rada Rodziców pozostawiła pisma dotyczące zkupu materiałów i narzędzi, a także elementów wykończeniowych      do   dalszego   rozpatrzenia   po  uzyskaniu    informacji  dotyczącej   kosztów  zapotrzebowanych materiałów.
Odnosząc sie do zapotrzebowania z pisma od opiekunów sali Nr10, a także nauczycieli przyrody dotyczącego zakupu sprzetu komputerowego i multimedialnego – Rada Rodziców, która nie dysponuje
takimi środkami finansowymi postanowiła zwrócic się o wsparcie tego przedsięwzięcia do Rady Dzielnicy Kośminek.
W odpowiedzi na pismo wicedyrektor p.Marii Lorenc dotyczące zakupu arkuszy sprawdzianu próbnego dla szóstoklasistów – Rada Rodziców jako organ wspierający statutową działalność szkoły, mając na celu zapewnienie uczniom VI klas jak najlepszego przygotowania do obowiązkowego sprawdzianu, w pełni
zgadzając się z wnioskiem postanowiła sfinansować zakup próbnych sprawdzianów.
Ad. 7
Ponownie poruszony został problem mundurków i potrzeba zorganizowania referendum, a także znaczącego przeciążenia tornistrów szkolnych i konieczności wyposażenia szkoły w szafki.
Przedyskutowano możliwości Rady Rodziców we wspieraniu szkoły, uzyskiwaniu dodatkowych funduszy, angażowania uczniów w organizowanie zbiórek charytatywnych np. książek, które można przekazać do innych placówek opiekuńczo-wychowawczych, szpitali itp.
Dyskusja dotycząca braku wystarczającej ilości egzemplarzy książek - lektur w szkolnej bibliotece przy omawianiu tej samej pozycji przez wszystkie klasy w tym samym czasie.
Zgłoszona została osoba odpowiedzialna za utworzenie strony internetowej dotyczącej działalności Rady Rodziców, podejmowanych inicjatyw, zawierającej informacje o kolejnych spotkaniach itp.
Wyznaczenie terminu następnego spotkania.
Po wyczerpaniu porządku obrad zebranie zostało zamknięte.




Dokumenty do pobrania w formie PDF są dostępne tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz