Lublin, dnia 26.10.2010 r.
Protokół Nr 2
zebrania Rady Rodziców
Szkoły Podstawowej nr 32 im. Pamięci Majdanka
z Oddziałami Integracyjnymi w Lublinie
z dnia 26.10.2010 r.
zebrania Rady Rodziców
Szkoły Podstawowej nr 32 im. Pamięci Majdanka
z Oddziałami Integracyjnymi w Lublinie
z dnia 26.10.2010 r.
Prowadzący zebranie Przewodniczący - Tomasz ABRAMCZYK.
Zastępca Przewodniczącego - Iwona KOSIOR
W zebraniu uczestniczyło 24 osoby, co stanowi quorum w 28-osobowej Radzie (zebranie było prawomocne do podejmowania uchwał).
Lista uczestników zebrania stanowi załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.
Porządek obrad:
1.Wybór komisji;
2.Przyjęcie protokołu z poprzedniego zebrania.
3.Informacja przewodniczącego dotycząca wpływów ze składek na Radę Rodziców.
4.Przedstawienie bieżących wydatków.
5.Wnioski programowo – organizacyjne do działalności Rady Rodziców.
6.Plenarna dyskusja dotycząca:
- ubezpieczenia uczniów;
- zadań Rady Rodziców;
- pisma od p. Dyrektor szkoły Pani mgr Ewy JEZIERSKIEJ dotyczące dni wolnych;
- mundurków szkolnych;
- modernizacji boiska;
- szafek na książki dla najmłodszych uczniów;
- dodania zakładki na stronie internetowej szkoły, poświęconej działalności Rady Rodziców;
Ad.1
Wyznaczenie osób do poszczególnych komisji:
Komisja Rewizyjna w składzie:
Przewodniczący komisji - Katarzyna PYLAK;
Członek - Marian GĄSKA;
Członek - Jolanta BUDEK;
Komisja d/s Rzeczowych w składzie:
Przewodniczący komisji - Magdalena ZAWADZKA;
Członek - Monika ZALEWSKA;
Członek - Barbara ZARĘBA;
Członek - Marcin PANEK;
Członek - Ewelina KOWALSKA;
Komisja d/s Finansów w składzie:
Przewodniczący komisji - Marta SWATKO-OSSOR;
Członek - Pan Tomasz SARAN
Członek - Edyta LIPIEC
Członek - Marian GĄSKA
Członek - Katarzyna PIEKARCZYK
Ad. 2
Odczytanie protokołu z poprzedniego zebrania i przekazanie go Przewodniczącemu.
Ad. 3
Przewodniczący przedstawił wpływy ze składek z poszczególnych klas:
Ia-420 zł IIa-440 zł IIIa-300 zł IVa-280 zł Va-220 zł VIa-100 zł
Ib-360 zł IIb-380 zł IIIb-300 zł IVb-120 zł Vb-120 zł VIb-280 zł
Ic-720 zł IIc-380 zł IIIc-500 zł IVc-380 zł Vc-60 zł VIc-260 zł
Id-600 zł IId-460 zł IIId-160 zł IVd-520 zł Vd-220 zł VId-140 zł
IIIe-260 zł IVe-80 zł Ve-340 zł VIe-160 zł
Łącznie wpływy ze składek wyniosły 8560 zł.(stan na dzień 26.10.2010 r.).
Ad. 4
Przedstawienie przez Przewodniczącego bieżących wydatków poniesionych przez Radę Rodziców:
350,00 zł-kompozycja kwiatowa;
50,00 zł- wiązanka kwiatowa;
101,95 zł-zakup wyposażenia do gabinetu pedagoga szkolnego;
45,00 zł-dowody KP;
200,00 zł-zakup paproci do biblioteki;
1046,64 zł-ślubowanie klas pierwszych;
100,00 zł-zakup materiałów papierniczych i słodyczy na wystawę w DDK Bronowice;
31,72 zł-wyrobienie pieczątek;
14,00 zł-koszt taksówki wykorzystanej do przewozu pieniędzy do banku;
20,91 zł-zakup lampek i świec;
Łącznie wydatki wyniosły 1960,22 zł.(stan na dzień 26.10.2010 r.).
Przedstawiciele poszczególnych rad oddziałowych przedyskutowali zasadność poniesionych wydatków i konieczności ich większego kontrolowania. Wyrazili dezaprobatę w stosunku do braku możliwości wpływania na wydatkowanie gromadzonych funduszy. W związku z tym postanowiono wystosować postulat do p. Dyrektor Ewy JEZIERSKIEJ o informowanie Rady Rodziców o planowanych wydatkach mający na celu określenie możliwości ich realizacji przez Radę.
Ad. 5
Sporządzenie przez Radę Rodziców wniosku, który za pośrednictwem Przewodniczącego zostanie przekazany p. Dyrektor Ewie Jezierskiej dotyczącego wydatkowania gromadzonych przez Radę funduszy. Zał. Nr 2 - Pismo do p. Dyrektor Ewy Jezierskiej
Ad. 6
- Dyskusja na temat ubezpieczania uczniów, stworzenia możliwości wybierania przez rodziców najlepszej ich zdaniem oferty.
- Szczegółowe omówienie na podstawie regulaminu Rady Rodziców jej zadań i kompetencji.
- Przedstawienie przez Przewodniczącego pisma od p. Dyrektor Ewy JEZIERSKIEJ dotyczącego dni wolnych od zajęć lekcyjnych w celu ich zaaprobowania przez Radę: 12.11.2010 r., 05.04.2011 r., 02.05.2011, 04.05.2011 r., 01.06.2011 r., 08.06.2011 r.
- Poruszenie problemu mundurków szkolnych - konieczności przeprowadzenia referendum wśród uczniów dotyczące celowości stosowania ujednoliconego stroju szkolnego.
- W związku z wycofaniem funduszy na remont i modernizację boiska dyskusja dotycząca. możliwości pozyskania finansowania w/w inwestycji z innych źródeł.
- Z uwagi na znaczne przeciążenie tornistrów konieczność wyposażenia szkoły w szafki na podręczniki, co szczególnie dotyczy uczniów najmłodszych klas.
- Dbając o przejrzystość swoich działań Rada Rodziców zaproponowała stworzenie zakładki na stronie internetowej szkoły informującej o finansach, poszczególnych przedstawicielach rad oddziałowych, kolejnych terminach zebrań, zawierającej protokoły z zebrań Rady rodziców itp. Sporządzenie wniosku do dyrekcji o utworzenie zakładki . Zał. Nr 3 – Wniosek do p. Dyrektor Ewy Jezierskiej
- Wyznaczenie terminu następnego zebrania.
Załączników 3 na 3 str.
Zał. Nr 1 - Lista obecności Rady rodziców SP 32 - na 1 str.
Zał. Nr 2 - Pismo do p. Dyrektor Ewy Jezierskiej.
Zał. Nr 3 - Wniosek do p. Dyrektor Ewy Jezierskiej
SEKRETARZ
Katarzyna PIEKARCZYK
Dokumenty do pobrania w formie PDF są dostępne tutaj
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz