Oto kilka zdjęć z uroczystego zakończenia roku szkolnego przez najmłodsze klasy:
Etykiety
- akcje rr (58)
- informacje (59)
- protokół z zebrania RR (68)
- RR - dokumenty (1)
- sprawy organizacyjne (41)
Cel istnienia tej strony:
Strona powstała w celu łatwiejszej komunikacji pomiędzy Radą Rodziców, a uczniami szkoły i ich rodzicami.
Wszelkie informacje, propozycje, komentarze proszę przesyłać na adres: sp32lublin@gmail.com
piątek, 24 czerwca 2016
sobota, 11 czerwca 2016
Notatka z zebrania Rady Rodziców z dnia 08.06.2016 roku
Prowadzącym zebrania był przewodniczący Rady Rodziców: Tomasz Abramczyk
w zebraniu uczestniczyło 21 osób.
Poruszane tematy:
1. Wystąpienie przewodniczącego RR Tomasza Abramczyka:
- przewodniczący podziękował osobom, które brały udział w spotkaniu z Radnymi. Omówił co było na tym spotkaniu.
- przewodniczący przekazał wykaz podręczników na rok szkolny 2016/2017.
- przewodniczący przekazał pisma z prośba o ocenę dorobku zawodowego nauczycieli SP 32.
2.Wystapienie pana Tomasza Bernaszuka.
- podsumowanie całorocznej zbiórki makulatury.
- wybór ubezpieczyciela na rok szkolny 2016/2017.
3. Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Rodziców:
- pismo od pana Zbigniewa Wiertela z prośbą o dofinansowanie wycieczki dla dwójki uczniów klasy 4d;
- pismo od pani Katarzyny Bury z prośbą o sfinansowanie przejazdu do kina dla klasy4b;
- pismo od pani Katarzyny Bury z prośbą o dofinansowanie wycieczki dla trzech uczniów klasy 4b;
- pismo od nauczycieli wychowania fizycznego z prośbą o sfinansowanie biletów MPK na dojazd uczniów za zawody sportowe;
- pismo od pani Anety Piórkowskiej z prośbą o sfinansowanie biletów dla dzieci biorących udział w konkursie recytatorskim;
4. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego zebrania RR.
Na zakończenie zebrania przewodniczący RR Tomasz Abramczyk podziękował delegatom za społeczną pracę w Radzie Rodziców w roku szkolnym 2015/2016.
Protokół z tego zebrania dostępny w formie PDF
w zakładce dokumenty Rady Rodziców tutaj
lub bezpośrednio tutaj.
poniedziałek, 30 maja 2016
Notatka ze spotkania w dniu 24.05.2016
Spotkanie odbyło się o godzinie 17:30 w Szkole Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi imienia Pamięci Majdanka w Lublinie. W spotkaniu uczestniczyli:
Członek Prezydium Magdalena Zwolan poruszyła następujące tematy:
1. Poszerzenie parkingu przy szkole SP. 32
Głos zabrał Pan Mirosław Łuciuk. Omówił kwestię wykonania parkingu przy ulicy Tetmajera w kolejnych etapach. W tym roku sporządzona zostanie dokumentacja projektowa,
a w następnym prace budowlane.
Pan Piotr Popiela zasugerował również wybudowanie parkingu przy ulicy Kosmonautów.
Odnośnie budowy parkingów mówią Duży oraz Mały Projekt Obywatelski, w temacie których wypowiedzieli się Pan Mariusz Kasprzak oraz Pan Grzegorz Grylak.
2. Sygnalizacja na skrzyżowaniu ulicy Krańcowej i Dulęby.
Pan Piotr Popiela wyjaśnił zgromadzonym, że to skrzyżowanie ma zostać przebudowane,
a dokumentacja projektowa została już przygotowana.
3. Inwestycje w szkole.
RR i Dyrekcja SP. 32 zgłosili potrzebę wykończenia szatni poprzez dostawienie szafek ubraniowych i na książki dla dzieci.
W temacie wypowiedział się Pan Tadeusz Dziuba, stwierdzając, że postara się aby potrzebne pieniądze zostały przyznane jak najszybciej,
4. Bieżące wsparcie szkoły.
Wymieniono potrzeby takie jak zakup rzutników i komputerów do każdej klasy oraz otwarcie boiska na weekend.
W temacie boiska Pani Ewa Gęca wyjaśniła dlaczego nie może być udostępnione.
Po szerokiej dyskusji Pan Piotr Popiela zobowiązał się pilotować inicjatywę otwarcia boisk
i placów zabaw w dni wolne od pracy na terenie całego Miasta.
Przewodniczący Zarządu Dzielnicy Kośminek Mariusz Kasprzak w imieniu Rady i Zarządu Dzielnicy Kośminek zaprosił zgromadzonych do Kościoła pw. św. Michała Archanioła na koncert prymasowski w dniu 29.05 o godz.19, który rozpocznie obchody 100-lecia Kośminka.
Zaprosił również na festyn rodzinny w dniu 12.06 oraz na koncert 10.09.
Przewodniczący RR SP. 32 Tomasz Abramczyk serdecznie podziękował wszystkim przybyłym i zakończył spotkanie.
Sekretarz
Joanna Rosiak
- Przewodniczący Rady Rodziców Tomasz Abramczyk i Prezydium RR,
- Radny Miasta Lublin Piotr Popiela
- Dyrektor Wydziału Inwestycji i Remontów w Lublinie Tadeusz Dziuba
- Z-ca Dyrektora Zarządu Dróg i Mostów w Lublinie Mirosław Łuciuk
- Przewodnicząca Rady Dzielnicy Kośminek Joanna Jabłońska
- Przewodniczący Zarządu Dzielnicy Kośminek Mariusz Kasprzak
- Członek Rady Dzielnicy Kośminek Grzegorz Grylak
- Dyrektor SP. 32 Ewa Gęca
- Z-ca Dyrektora SP. 32 Bożena Kulesza
- Z-ca Dyrektora SP. 32 Agnieszka Iwaszko
- Oraz inni zainteresowani.
Członek Prezydium Magdalena Zwolan poruszyła następujące tematy:
1. Poszerzenie parkingu przy szkole SP. 32
Głos zabrał Pan Mirosław Łuciuk. Omówił kwestię wykonania parkingu przy ulicy Tetmajera w kolejnych etapach. W tym roku sporządzona zostanie dokumentacja projektowa,
a w następnym prace budowlane.
Pan Piotr Popiela zasugerował również wybudowanie parkingu przy ulicy Kosmonautów.
Odnośnie budowy parkingów mówią Duży oraz Mały Projekt Obywatelski, w temacie których wypowiedzieli się Pan Mariusz Kasprzak oraz Pan Grzegorz Grylak.
2. Sygnalizacja na skrzyżowaniu ulicy Krańcowej i Dulęby.
Pan Piotr Popiela wyjaśnił zgromadzonym, że to skrzyżowanie ma zostać przebudowane,
a dokumentacja projektowa została już przygotowana.
3. Inwestycje w szkole.
RR i Dyrekcja SP. 32 zgłosili potrzebę wykończenia szatni poprzez dostawienie szafek ubraniowych i na książki dla dzieci.
W temacie wypowiedział się Pan Tadeusz Dziuba, stwierdzając, że postara się aby potrzebne pieniądze zostały przyznane jak najszybciej,
4. Bieżące wsparcie szkoły.
Wymieniono potrzeby takie jak zakup rzutników i komputerów do każdej klasy oraz otwarcie boiska na weekend.
W temacie boiska Pani Ewa Gęca wyjaśniła dlaczego nie może być udostępnione.
Po szerokiej dyskusji Pan Piotr Popiela zobowiązał się pilotować inicjatywę otwarcia boisk
i placów zabaw w dni wolne od pracy na terenie całego Miasta.
Przewodniczący Zarządu Dzielnicy Kośminek Mariusz Kasprzak w imieniu Rady i Zarządu Dzielnicy Kośminek zaprosił zgromadzonych do Kościoła pw. św. Michała Archanioła na koncert prymasowski w dniu 29.05 o godz.19, który rozpocznie obchody 100-lecia Kośminka.
Zaprosił również na festyn rodzinny w dniu 12.06 oraz na koncert 10.09.
Przewodniczący RR SP. 32 Tomasz Abramczyk serdecznie podziękował wszystkim przybyłym i zakończył spotkanie.
Sekretarz
Joanna Rosiak
Notatka z zebrania Rady Rodziców z dnia 11.05.2016 roku
Prowadzącym zebrania był przewodniczący Rady Rodziców: Tomasz Abramczyk
W zebraniu uczestniczyło 13 osób.
Poruszane tematy:
1. Wystąpienie przewodniczącego RR Tomasza Abramczyka:
- poinformowanie o zaproszeniu Radnych Miasta Lublin;
- przygotowanie zagadnień i pytań na spotkanie z Radnymi;
- zaproszenie RR przez panią dyrektor na koncert;
- RR poprosiła firmy ubezpieczeniowe o złożenie ofert;
2. Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Rodziców:
- pisma od pani wicedyrektor Bożeny Kuleszy z prośbą o sfinansowanie dowozu dzieci na spektakl i turniej sportowy;
- pismo od pani dyrektor Ewy Gęcy z prośbą o sfinansowanie zakupu 26 biletów autobusowych;
- pismo od pani dyrektor Ewy Gęcy z prośbą o zakup 2 dwustronnych regałów do biblioteki szkolnej;
- pismo od pani dyrektor Ewy Gęcy z prośbą o pomoc w sfinansowaniu zakupu wideo-domofonu;
- pismo od pani Elżbiety Piechnik z prośbą o dofinansowanie wyjazdu dzieci na trzy konkursy;
- pismo od Rady i Zarządu Dzielnicy Kośminek w sprawie sfinansowania nagród dla dzieci ze szkoły biorących udział w festynie 12.06.2016.
3. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego zebrania RR.
4. Ustalenie terminu kolejnego zebrania.
Protokół z tego zebrania dostępny w formie PDF
w zakładce dokumenty Rady Rodziców tutaj
lub bezpośrednio tutaj.
sobota, 21 maja 2016
Finał zbiórki makulatury w roku szkolnym 2015/2016
Za nami finał zbiórki makulatury wiec czas na podsumowanie. Oto wyniki jakie dostałem:
Wyniki zbiórki z 20.05.2016
Klasa kg
I A 401
I B 0
I C 91
I D 162
I E 678
I F 76
II A 99
II B 103
II C 56
II D 15
II E 136
III A 0
III B 0
III C 24
III D 0
IV A 152
IV B 93
IV C 111
IV D 105
V A 0
V B 33
V C 74
V D 0
VI A 0
VI B 25
VI C 42
VI D 0
+ jeszcze nie podpisane 115 kg
Po wprowadzeniu w tabelę wyniki wyglądają następująco:
Co graficznie wygląda tak:
Dziękujemy wszystkim którzy dołączyli się do naszej zbiórki. Gratulujemy klasie 4a pierwszego miejsca, 1e drugiego miejsca oraz 1a trzeciego miejsca.
Pamiętając ze jedna tona makulatury to uratowane życie 17 drzew - poszczególne klasy uratowały:
Czyli w sumie udało się uzbierać 9360kg makulatury więc udało się nam wspólnie uratować spory las składający się z blisko 160 drzew!
GRATULACJE!
Zapraszamy do kolejnej zbiórki makulatury już w nowym roku szkolnym.
Wyniki zbiórki z 20.05.2016
Klasa kg
I A 401
I B 0
I C 91
I D 162
I E 678
I F 76
II A 99
II B 103
II C 56
II D 15
II E 136
III A 0
III B 0
III C 24
III D 0
IV A 152
IV B 93
IV C 111
IV D 105
V A 0
V B 33
V C 74
V D 0
VI A 0
VI B 25
VI C 42
VI D 0
+ jeszcze nie podpisane 115 kg
Po wprowadzeniu w tabelę wyniki wyglądają następująco:
Klasa | Ilość uczniów | Wrzesień | Grudzień | Marzec | Maj | Kilogramy razem | Kilogramy na ucznia |
1a | 17 | 96 | 188 | 134 | 401 | 819 | 48,18 |
1b | 16 | 79 | 0 | 0 | 0 | 79 | 4,94 |
1c | 23 | 64 | 57 | 128 | 91 | 340 | 14,78 |
1d | 23 | 25 | 166 | 288 | 162 | 641 | 27,87 |
1e | 24 | 35 | 117 | 367 | 678 | 1197 | 49,88 |
1f | 22 | 84 | 0 | 228 | 76 | 388 | 17,64 |
2a | 16 | 106 | 154 | 164 | 99 | 523 | 32,69 |
2b | 26 | 58 | 122 | 106 | 103 | 389 | 14,96 |
2c | 25 | 127 | 101 | 198 | 56 | 482 | 19,28 |
2d | 26 | 9 | 28 | 120 | 15 | 172 | 6,62 |
2e | 25 | 133 | 85 | 44 | 136 | 398 | 15,92 |
3a | 18 | 76 | 15 | 0 | 0 | 91 | 5,06 |
3b | 25 | 110 | 170 | 0 | 0 | 280 | 11,20 |
3c | 29 | 190 | 143 | 258 | 24 | 615 | 21,21 |
3d | 26 | 17 | 0 | 3 | 0 | 20 | 0,77 |
4a | 16 | 324 | 104 | 385 | 152 | 965 | 60,31 |
4b | 23 | 23 | 101 | 126 | 93 | 343 | 14,91 |
4c | 22 | 0 | 8 | 5 | 111 | 124 | 5,64 |
4d | 24 | 0 | 36 | 50 | 105 | 191 | 7,96 |
5a | 15 | 15 | 7 | 17 | 0 | 39 | 2,60 |
5b | 27 | 83 | 78 | 166 | 33 | 360 | 13,33 |
5c | 26 | 0 | 278 | 234 | 74 | 586 | 22,54 |
5d | 25 | 16 | 0 | 16 | 0 | 32 | 1,28 |
6a | 15 | 11 | 0 | 0 | 0 | 11 | 0,73 |
6b | 17 | 0 | 27 | 100 | 25 | 152 | 8,94 |
6c | 28 | 29 | 27 | 15 | 42 | 113 | 4,04 |
6d | 27 | 6 | 4 | 0 | 0 | 10 | 0,37 |
Co graficznie wygląda tak:
Dziękujemy wszystkim którzy dołączyli się do naszej zbiórki. Gratulujemy klasie 4a pierwszego miejsca, 1e drugiego miejsca oraz 1a trzeciego miejsca.
Pamiętając ze jedna tona makulatury to uratowane życie 17 drzew - poszczególne klasy uratowały:
Klasa | Kilogramy razem | Uratowane drzewa |
1a | 819 | 13,92 |
1b | 79 | 1,34 |
1c | 340 | 5,78 |
1d | 641 | 10,90 |
1e | 1197 | 20,35 |
1f | 388 | 6,60 |
2a | 523 | 8,89 |
2b | 389 | 6,61 |
2c | 482 | 8,19 |
2d | 172 | 2,92 |
2e | 398 | 6,77 |
3a | 91 | 1,55 |
3b | 280 | 4,76 |
3c | 615 | 10,46 |
3d | 20 | 0,34 |
4a | 965 | 16,41 |
4b | 343 | 5,83 |
4c | 124 | 2,11 |
4d | 191 | 3,25 |
5a | 39 | 0,66 |
5b | 360 | 6,12 |
5c | 586 | 9,96 |
5d | 32 | 0,54 |
6a | 11 | 0,19 |
6b | 152 | 2,58 |
6c | 113 | 1,92 |
6d | 10 | 0,17 |
9360 | 159,12 |
Czyli w sumie udało się uzbierać 9360kg makulatury więc udało się nam wspólnie uratować spory las składający się z blisko 160 drzew!
GRATULACJE!
Zapraszamy do kolejnej zbiórki makulatury już w nowym roku szkolnym.
wtorek, 17 maja 2016
Ostatnia zbiórka makulatury w tym roku ... szkolnym ;)
Już w ten piątek o 12:00 finał zbiórki makulatury.
To już ostatni moment na to by przynieść swoja paczkę pełną makulatury.
Nieważne czy dostarczysz ja rowerem:
Wózkiem:
To już ostatni moment na to by przynieść swoja paczkę pełną makulatury.
Nieważne czy dostarczysz ja rowerem:
Wózkiem:
Czy z pomocą pupila:
CZEKAMY NA CIEBIE !!!
Pamiętajcie - trzy najlepsze klasy wygrywają specjalne nagrody ;)
Obrazki pobrane z internetu
Obrazki pobrane z internetu
sobota, 23 kwietnia 2016
Notatka z zebrania Rady Rodziców z dnia 12.04.2016 roku
Prowadzącym zebrania był przewodniczący Rady Rodziców: Tomasz Abramczyk
W zebraniu uczestniczyło 19 osób.
Poruszane tematy:
1. Wystąpienie przewodniczącego RR Tomasza Abramczyka.
2. Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Rodziców;
- pisma od pani Elżbiety Szymuli z prośbą o sfinansowanie kosztów przeprowadzenia Międzyszkolnych Konkursów dla klas 2 i 3 ;
- pismo od pani Elżbiety Piechnik z prośbą o sfinansowanie przejazdu dla dzieci uczestniczących w konkursie;
- pismo od pani Doroty Goczkowskiej z prośba o sfinansowanie nagród dla dzieci z klas 5 biorących udział w szkolnym konkursie mitologicznym;
3. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego zebrania RR.
4. Ustalenie terminu kolejnego zebrania.
Protokół z tego zebrania dostępny w formie PDF
w zakładce dokumenty Rady Rodziców tutaj
lub bezpośrednio tutaj.
Poruszane tematy:
1. Wystąpienie przewodniczącego RR Tomasza Abramczyka.
2. Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Rodziców;
- pisma od pani Elżbiety Szymuli z prośbą o sfinansowanie kosztów przeprowadzenia Międzyszkolnych Konkursów dla klas 2 i 3 ;
- pismo od pani Elżbiety Piechnik z prośbą o sfinansowanie przejazdu dla dzieci uczestniczących w konkursie;
- pismo od pani Doroty Goczkowskiej z prośba o sfinansowanie nagród dla dzieci z klas 5 biorących udział w szkolnym konkursie mitologicznym;
3. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego zebrania RR.
4. Ustalenie terminu kolejnego zebrania.
Protokół z tego zebrania dostępny w formie PDF
w zakładce dokumenty Rady Rodziców tutaj
lub bezpośrednio tutaj.
Subskrybuj:
Posty (Atom)