Protokół
Nr 9
z
Zebrania Rady Rodziców
Szkoły
Podstawowej Nr 32 im. Pamięci Majdanka z Oddziałami Integracyjnymi
w
Lublinie
z
dnia 8 maja 2012 r.
Prowadzący
zebranie:
Przewodniczący Rady Rodziców - Tomasz Abramczyk
W zebraniu uczestniczyło: 16 osób co stanowi quorum w 27-osobowej Radzie
( zebranie było prawomocne do podejmowania uchwał).
Przewodniczący Rady Rodziców - Tomasz Abramczyk
W zebraniu uczestniczyło: 16 osób co stanowi quorum w 27-osobowej Radzie
( zebranie było prawomocne do podejmowania uchwał).
Porządek
obrad:
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego zebrania.
- DZIEŃ PRYMUSA – dyplomy i karty prezentowe
- Spotkanie z radnymi – podsumowanie.
- Zbiórka makulatury – ustalenie ostatniego terminu zbiórki
- Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Rodziców:
- pismo od pani
Elżbiety Szymuli
- 2 pisma od pani
dyrektor Teresy Ewy Jezierskiej
- pismo od pani
Elżbiety Piechnik
Ad.1
Odczytanie protokołu z poprzedniego zebrania i przekazanie go Przewodniczącemu. Protokół przyjęto jednogłośnie.
Odczytanie protokołu z poprzedniego zebrania i przekazanie go Przewodniczącemu. Protokół przyjęto jednogłośnie.
Ad.2
Ustalono, jako alternatywę dla planowanych statuetek, dyplomy zapakowane w tuby z wytłoczonym na nich złotym napisem PRYMUS 2012 i imieniem i nazwiskiem ucznia oraz karty prezentowe EMPIK o wartości 3 po 100 zł i 4 po 150 zł.
Ustalono, jako alternatywę dla planowanych statuetek, dyplomy zapakowane w tuby z wytłoczonym na nich złotym napisem PRYMUS 2012 i imieniem i nazwiskiem ucznia oraz karty prezentowe EMPIK o wartości 3 po 100 zł i 4 po 150 zł.
Ad.3
Podczas zebrania pani Magdalena Zwolan streściła rodzicom nieobecnym na spotkaniu z radnymi ustalenia jakie tam zapadły. Szczegółowy zapis przebiegu spotkania zostanie umieszczony w odrębnym dokumencie.
Podczas zebrania pani Magdalena Zwolan streściła rodzicom nieobecnym na spotkaniu z radnymi ustalenia jakie tam zapadły. Szczegółowy zapis przebiegu spotkania zostanie umieszczony w odrębnym dokumencie.
Ad.4
Planowany termin ostatniej w tym roku szkolnym zbiórki makulatury ustalono na 21 -25.05.2012 r. Poproszono rodziców o przekazanie na zebraniach w klasach, aby nie gromadzić makulatury w klasach tylko w szatniach.
Planowany termin ostatniej w tym roku szkolnym zbiórki makulatury ustalono na 21 -25.05.2012 r. Poproszono rodziców o przekazanie na zebraniach w klasach, aby nie gromadzić makulatury w klasach tylko w szatniach.
Ad.5
Do Rady Rodziców wpłynęły pisma z prośbą o dofinansowanie:
Do Rady Rodziców wpłynęły pisma z prośbą o dofinansowanie:
-
pismo od pani Elżbiety Szymuli z prośbą o sfinansowanie
poczęstunku dla uczniów klas III ze szkół lubelskich podczas
planowanego na 14 maja 2012 roku Konkursu Rozumienia Czytanego Tekstu
pod tytułem ”Rozumiem co czytam” – 70 zł – Rada Rodziców
wyraziła zgodę,
-
pismo od pani dyrektor Teresy Ewy Jezierskiej z prośbą o
sfinansowanie zakupu wiązanki z okazji obchodów Święta 3 Maja –
50 zł – Rada Rodziców wyraziła zgodę,
-
pismo od pani dyrektor Teresy Ewy Jezierskiej z prośbą o
sfinansowanie zakupu wiązanki dla arcybiskupa , metropolity
lwowskiego Mieczysława Mokrzyckiego, która zostanie mu wręczona
podczas uroczystości z wiązanych z rocznicą śmierci papieża Jana
Pawła II – 50 zł – Rada Rodziców wyraziła zgodę,
-
pismo od nauczycielki pani Elżbiety Piechnik z prośbą o
dofinansowanie przygotowania wernisażu wystawy plastycznej, która
odbędzie się 15.05.2012 w DDK „Bronowice” – 70 zł – Rada
Rodziców wyraziła zgodę.
Ustalenie
terminu kolejnego zebrania.
Po wyczerpaniu porządku obrad zebranie zostało zamknięte.
Po wyczerpaniu porządku obrad zebranie zostało zamknięte.
Dokumenty do pobrania w formie PDF są dostępne tutaj
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz