Protokół Nr 7
zebrania
Rady Rodziców
Szkoły
Podstawowowej Nr 32 im. Pamięci Majdanka z Oddziałami
Integracyjnymi Lublinie
z
dnia 21 marca 2012 r.
Prowadzący
zebranie:
Przewodniczący
Rady Rodziców – Tomasz ABRAMCZYK
W
zebraniu uczestniczyło: 18 osób co stanowi quorum w 27-osobowej
Radzie
(zebranie było prawomocne do podejmowania uchwał).
(zebranie było prawomocne do podejmowania uchwał).
Porządek obrad:
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego zebrania.
- Wystąpienie pani dyrektor mgr Teresy Ewy Jezierskiej.
- Makulatura sprawy organizacyjne.
- Ponowna zbiórka książek do szkolnej biblioteki.
- Dyskusja dotycząca spotkania z radnymi.
- Rozpatrzenie pism, które wpłyneły do Rady Rodziców.
Ad. 1
Odczytanie protokołu z poprzedniego zebrania i przekazanie go
Przewodniczącemu. Protokół przyjęto jednogłośnie.
Ad. 2
Przewodniczący Rady Rodziców Tomasz Abramczyk powitał panią
dyrektor Teresę Ewę Jezierską i przekazał główne problemy z
jakim Rada chce się zwrócić do radnych. Pani dyrektor w swoim
wystąpieniu szczegółowo omówiła plany remontów i modernizacji
dotyczące naszej szkoły tj.:
- Budowa boiska wielofunkcyjnego – do 31 sierpnia 2012r.
- Budowa placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła – konieczność ogłoszenia nowego przetargu,
- Kompleksowa termomodernizacja szkoły – do końca 2012 r.,
- Wymiana okien – rozpoczęcie procedury przetargowej do końca marca 2012 r.
Ponadto konieczne jest dokończenie malowania korytarzy, doświetlenie
sal lekcyjnych, remont szatni, doposażenie pracowni informatycznych
w nowe komputery.
W związku z nakreśleniem przez panią dyrektor Teresę Ewę
Jezierską nowych problemów dotyczących szkoły, Rada Rodziców
zobowiązała sie do ich poruszenia na spotkaniu z radnymi.
31 maja 2012 r. w naszej szkole organizowany jest Dzień Prymusa,
pani dyrektor zwróciła się z prośbą o sfinansowanie przez Radę
nagród dla najlepszych uczniów.
Ad. 3
Kolejna zbiórka makulatury planowana jest 30 marca 2012r., omówiono
sprawy organizacyjne, ustalono osoby odpowiedzialne za odbiór i
transport.
Ad. 4
W związku z dość małą ilością zebranych książek podczas
poprzedniej akcji zbiórki, Rada Rodziców postanowiła ogłosić
powtórną zbiórkę książek do szkolnej biblioteki.
Ad. 5
Ustalenie listy radnych, a także przedstawicieli Rady Dzielnicy,
którzy będą zaproszeni na planowane spotkanie. Termin spotkania 19
kwietnia 2012 r. godz. 17.30.
Ad. 6
Do Rady Rodziców wpłynęło pismo od p. Pauliny Pelczarskiej i
Przemysława Dzidy opiekunów świetlicy szkolnej z prośbą o
wsparcie finansowe kwotą 150 zł, Rada Rodziców wyraziła zgodę na
dofinansowanie.
Ustalenie
terminu kolejnego zebrania.
Po
wyczerpaniu porządku obrad zebranie zostało zamknięte.
SEKRETARZ
Katarzyna Piekarczyk
Dokumenty do pobrania w formie PDF są dostępne tutaj
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz