Cel istnienia tej strony:

Strona powstała w celu łatwiejszej komunikacji pomiędzy Radą Rodziców, a uczniami szkoły i ich rodzicami. Wszelkie informacje, propozycje, komentarze proszę przesyłać na adres: sp32lublin@gmail.com

środa, 22 lutego 2012

Protokół nr 6 z zebrania RR z dnia 21.02.2012

Protokół Nr 6
zebrania Rady Rodziców
Szkoły Podstawowowej Nr 32 im. Pamięci Majdanka z Oddziałami Integracyjnymi Lublinie
z dnia 21 lutego 2012 r.

Prowadzący zebranie:
Przewodniczący Rady Rodziców – Tomasz ABRAMCZYK
W zebraniu uczestniczyło: 16 osób co stanowi quorum w 27-osobowej Radzie
(zebranie było prawomocne do podejmowania uchwał).

Porządek obrad:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego zebrania.
2. Rozliczenie akcji "Głodny uczeń".
3. Akcja zbiórki książek do szkolnej biblioteki – sprawy organizacyjne, omówienie zasad, ustalenie terminu i nagrody dla zwycięzcy.
4. Wznowienie akcji zbiórki makulatury.
5. Omówienie planowanego spotkania z radnymi, przedstawicielami Urzędu Miasta i Rady Dzielnicy. Możliwość zorganizowania wcześniejszego spotkania z dyrekcją szkoły w celu opracowania zagadnień dotyczących spraw szkoły, remontów i inwestycji.
6. Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Rodziców:
– pismo od nauczycieli wychowania fizycznego
– pismo od p. Elżbiety Piechnik
– pismo od p. Marii Kasprzak

Ad. 1
Odczytanie protokołu z poprzedniego zebrania i przekazanie go Przewodniczącemu. Protokół przyjęto jednogłośnie.
Ad. 2
Rada Rodziców podejmując inicjatywę mającą na celu uzyskanie środków finansowych na ufundowanie obiadów dla uczniów zorganizowała w szkole zbiórkę pieniężną "Głodny uczeń" –
dotychczasowe wpływy z tej akcji wyniosły 1735 zł 82 gr.
Ad. 3
W bieżącym roku szkolnym zbiórka książek do szkolnej biblioteki trwać będzie od 1 do 16 marca. Nagrodą dla klasy, która przekaże najwięcej książek będzie słodki poczęstunek. Jako najbardziej sprawiedliwe kryterium Rada Rodziców ustaliła, że zebrane książki będą przeliczane na ucznia w klasie.
Ad. 4
Od marca zostanie wznowiona akcja zbiórki makulatury, planowany termin zbiórki od 26 do 30 marca. Prośba o przekazanie informacji do klas, o odpowiednie przygotowanie paczek co usprawnia odbiór i ważenie.
Ad. 5
W celu omówienia bieżących spraw dotyczących szkoły takich jak planowane remonty i inwestycje, Rada Rodziców zamierza zorganizować spotkanie z radnymi, przedstawicielami Urzędu Miasta i Rady Dzielnicy. W związku z tym spotkaniem Rada Rodziców postanowiła zaprosić dyrekcję szkoły na zebranie, gdzie wspólnie zostaną opracowane pytania i problemy z jakimi zwrócimy się do zaproszonych gości.
Ad. 6
Do Rady Rodziców wpłynęły pisma z prośbą o dofinansowanie:
pismo od nauczycieli wychowania fizycznego z prośbą o sfinansowanie zakupu 100 biletów ulgowych dla uczniów biorących udział w zawodach sportowych – kwota 120 zł, Rada Rodziców wyraziła zgodę na dofinansowanie
pismo od p. Elżbiety Piechnik z prośbą o dofinansowanie akcji „Wszystkie kolory świata” - pomoc dzieciom w Afryce, wnioskowana kwota 300 zł, Rada Rodziców wyraziła zgodę na dofinansowanie
pismo od p. Marii Kasprzak z prośbą o zakup komputera do sali przyrodniczej, w związku z przekazaniem przez Radę Dzielnicy Kośminek funduszy na zakup 3 komputerów, Rada Rodziców postanowiła zwrócić się z prośbą do dyrekcji o przekazanie jednego z tych komputerów do sali Nr 14.
Ustalenie terminu kolejnego zebrania.
Po wyczerpaniu porządku obrad zebranie zostało zamknięte.

SEKRETARZ

Katarzyna Piekarczyk



Dokumenty do pobrania w formie PDF są dostępne tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz