Cel istnienia tej strony:

Strona powstała w celu łatwiejszej komunikacji pomiędzy Radą Rodziców, a uczniami szkoły i ich rodzicami. Wszelkie informacje, propozycje, komentarze proszę przesyłać na adres: sp32lublin@gmail.com

niedziela, 16 grudnia 2012

Notatka z zebrania Rady Rodziców z dnia 11.12.2012 roku


Prowadzącym zebranie był przewodniczący Rady Rodziców: Tomasz Abramczyk
W zebraniu uczestniczyło 17 osób
Poruszane tematy:
  1. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego zebrania
  2. Podsumowanie akcji „HURRA MAKULATURA-KSIĄŻKI DO DIBLIOTEK ”– panie z biblioteki szkolnej poinformowały zebranych o przebiegu akcji oraz że w tegorocznym konkursie nasza szkoła zajęła III miejsce– uzbierano 17 ton makulatury co dało łączną kwotę 5200 zł
  1. Omówienie pism złożonych przez Rade Rodziców do Dyrekcji szkoły- przewodniczący omówił treść 3 pism złożonych do Dyrekcji szkoły i przekazał ustną odpowiedz Dyrekcji na pisma
  1. Podsumowanie akcji „Głodny Uczeń”- skarbnik poinformowała zebranych, że część pieniędzy zebranych zostanie przeznaczona na dofinansowanie obiadów 1 ucznia, na zakup najpotrzebniejszych rzeczy dla trójki dzieci z naszej szkoły znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji materialnej i życiowej oraz na zakup produktów żywnościowych wykorzystanych do paczek świątecznych dla potrzebujących uczniów
  1. Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Rodziców:

- pismo od pani Pauliny Pelczarskiej szefa szkolnego sztabu akcji „Pomóż dzieciom przetrwać zimę” o zakup trwałych produktów żywnościowych do paczek świątecznych dla potrzebujących dzieci
- pismo od pani Ligii Bogusz, wychowawczyni klasy II C o sfinansowanie zakupu kurtki zimowej i okularów korygujących wzrok dla ucznia z jej klasy będącego w trudnej sytuacji materialnej
- pismo od pani Danuty Wartacz o sfinansowanie nagród dla uczniów w konkursie na Szopkę Bożonarodzeniową
- pismo od pani Marty Szacoń, wychowawczyni klasy Ic o sfinansowanie zakupu rolet do sali nr 12
- pismo od pan ze świetlicy szkolnej o zakup 2 tablic ściennych korkowych o wymiarach 90x150 cm
- pismo od pani Haliny Marcinkowskiej i Anny Gap-Mydlak o zakup wieszaka do zamontowania rzutnika wraz z oprzyrządowaniem w sali nr 13 oraz rolety do zaciemnienia 1 okna
- pismo od pana Artura Kucińskiego o zakup uchwytu oraz zestawu kabli do zamontowania projektora w sali nr 21
- pismo od pani dyrektor Teresy Ewy Jezierskiej z prośbą o sfinansowanie warsztatów historycznych w Muzeum „Piwnica pod Fortuną” dla klasy 6a i 6d.

  1. Ustalenie terminu kolejnego zebrania Rady Rodziców





  Protokół z tego zebrania dostępny w formie PDF 

 w zakładce dokumenty Rady Rodziców tutaj

1 komentarz:

  1. Jestem mama ucznia kl.2.c i bardzo sie ciesze i podziwiam wychowawczynie naszej klasy P.Ligie Bogusz , ktora nie jest obojetna na potrzeby uczniow naszej klasy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń