Protokół Nr 8
zebrania
Rady Rodziców
Szkoły
Podstawowowej Nr 32 im. Pamięci Majdanka z Oddziałami
Integracyjnymi Lublinie
z
dnia 17 kwietnia 2012 r.
Prowadzący
zebranie:
Przewodniczący
Rady Rodziców – Tomasz ABRAMCZYK
W
zebraniu uczestniczyło: 17 osób co stanowi quorum w 27-osobowej
Radzie
(zebranie było prawomocne do podejmowania uchwał).
(zebranie było prawomocne do podejmowania uchwał).
Porządek obrad:
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego zebrania.
- Spotkanie z radnymi – przygotowanie pytań, organizacja spotkania.
- Statuetki dla najlepszych uczniów – Dzień Prymusa.
- Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Rodziców:
– pismo od nauczycieli wychowania fizycznego
– pismo od p. Kasprzyk
Ad. 1
Odczytanie protokołu z poprzedniego zebrania i przekazanie go
Przewodniczącemu. Protokół przyjęto jednogłośnie.
Ad. 2
Zebrani przedstawiciele Rady Rodziców przygotowali pytania i
problemy jakie zostaną przedstawione radnym na spotkaniu.
Pytania
do radnych:
1.
Kiedy zostanie dokończona całkowita wymiana okien?
Czy
i kiedy planowana jest wymiana instalacji elektrycznej?
(Rada
Rodziców przeznacza środki na malowanie sal lekcyjnych, rodzice
własnymi siłami wykonuja remonty jednak mija sie to z celem w
salach, które mimo iż tego wymagają to nie są wymienione tam okna
jak również instalacja elektryczna).
2.
Kiedy zaplanowane jest dokończenie malowania korytarzy – położenie
tynków żywicznych, 1 i 2 pietro?
3.
Kiedy zostanie przeprowadzone osuszanie, ocieplanie i malowanie
budynku szkoły?
4.
Kiedy można spodziewać się odnowienia boksów w szatni?(wymiana
siatek i haków).
5.
Dwa
lata
temu
obiecano
nam
remont
sali
gimnastycznej,
nie
został
przeprowadzony
dlatego
ponawiamy
pytanie.Kiedy
zostanie
przeprowadzony
remont
sali
gimnastycznej?
6. Doświetlenie sal
lekcyjnych.
7. Boisko – jakie
są szanse na terminowe oddanie?
8. Plac zabaw w
ramach programu Radosna Szkoła – obiecany i nie ukończony –
kiedy?
9. Wybrukowanie
placu 80 m2 przy szkole – dla samochodów dowożących
niepełnosprawne dzieci.
10. Dokończenie
kostki brukowej – obecnie jest " przerwa" jest ułożona
kostka,kawałek krzywych płyt chodnikowych i znowu kostka.
11. Wybudowanie
parkingu przy szkole w miejscu pasa zieleni – brak wystarczającej
ilości miejsc parkingowych.
12. Sygnalizacja
świetlna "na żądanie" na ul. Krańcowej przy Groszku.
13. Rondo
Sulisławicka, Tetmajera, Kossaka – kiedy planowana jest budowa?
Brak tam obecnie przejścia dla pieszych.
14. Zwracamy się z
prośbą o zabezpieczenie środków finansowych na założenie w
naszej szkole bezprzewodowego internetu.
15. Zamierzmy
otworzyć drugą salę komputerową dla uczniów pierwszego etapu
edukacyjnego, klasy 1 – 3. Prosimy o zainteresowanie się Państwa
tą sprawą i zabezpieczenie środków finansowych na wyposażenie
drugiej sali komputerowej.
Ad. 3
Dyrekcja szkoły
jako wyróżnienie i nagrodę dla najlepszych uczniów na Dzień
Prymusa zaplanowała wykonanie specjalnych statuetek zaprojektowanych
przez nauczycielkę plastyki p. Elżbietę Zyglewską. Wystapił
jednak problem z wykonaniem tych statuetek, żadna z firm nie chce
się podjąć wykonania takiego zamówienia, w przypadku
indywidualnego zamówienia, koszt wykonania statuetek jest wysoki.
Rada Rodziców postanowiła przekazać p. dyrektor zebrane informacje
w celu rozpatrzenia innych możliwości wyróżnienia najlepszych
uczniów.
Ad. 4
Do Rady Rodziców wpłynęły pisma z prośbą o dofinansowanie:
- pismo od nauczycieli wychowania fizycznego z prośbą o pokrycie kosztów związanych z uczestnictwem w turnieju piłki siatkowej – wpisowe 16 zł, Rada Rodziców wyraziła zgodę,
- pismo od. p. Kasprzyk z prośbą o sfinansowanie znaczków ekologicznych i materiałów potrzebnych do wykonanie dekoracji dla uczestników Ślubowania Ekologicznego – 100 zł, Rada Rodziców wyraziła zgodę.
Ustalenie terminu kolejnego zebrania – spotkanie z radnymi 19
kwietnia 2012 r. g. 17.30.
Po wyczerpaniu porządku obrad zebranie zostało zamknięte.
SEKRETARZ
Katarzyna Piekarczyk
Dokumenty do pobrania w formie PDF są dostępne tutaj
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz