Cel istnienia tej strony:

Strona powstała w celu łatwiejszej komunikacji pomiędzy Radą Rodziców, a uczniami szkoły i ich rodzicami. Wszelkie informacje, propozycje, komentarze proszę przesyłać na adres: sp32lublin@gmail.com

środa, 18 kwietnia 2012

Protokół nr 8 z zebrania RR z dnia 17.04.2012


Protokół Nr 8
zebrania Rady Rodziców
Szkoły Podstawowowej Nr 32 im. Pamięci Majdanka z Oddziałami Integracyjnymi Lublinie
z dnia 17 kwietnia 2012 r.

Prowadzący zebranie:
Przewodniczący Rady Rodziców – Tomasz ABRAMCZYK
W zebraniu uczestniczyło: 17 osób co stanowi quorum w 27-osobowej Radzie
(zebranie było prawomocne do podejmowania uchwał).

Porządek obrad:
  1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego zebrania.
  2. Spotkanie z radnymi – przygotowanie pytań, organizacja spotkania.
  3. Statuetki dla najlepszych uczniów – Dzień Prymusa.
  4. Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Rodziców:
    – pismo od nauczycieli wychowania fizycznego
    – pismo od p. Kasprzyk

Ad. 1
Odczytanie protokołu z poprzedniego zebrania i przekazanie go Przewodniczącemu. Protokół przyjęto jednogłośnie.
Ad. 2
Zebrani przedstawiciele Rady Rodziców przygotowali pytania i problemy jakie zostaną przedstawione radnym na spotkaniu.
Pytania do radnych:
1. Kiedy zostanie dokończona całkowita wymiana okien?
Czy i kiedy planowana jest wymiana instalacji elektrycznej?
(Rada Rodziców przeznacza środki na malowanie sal lekcyjnych, rodzice własnymi siłami wykonuja remonty jednak mija sie to z celem w salach, które mimo iż tego wymagają to nie są wymienione tam okna jak również instalacja elektryczna).
2. Kiedy zaplanowane jest dokończenie malowania korytarzy – położenie tynków żywicznych, 1 i 2 pietro?
3. Kiedy zostanie przeprowadzone osuszanie, ocieplanie i malowanie budynku szkoły?
4. Kiedy można spodziewać się odnowienia boksów w szatni?(wymiana siatek i haków).
5. Dwa lata temu obiecano nam remont sali gimnastycznej, nie został przeprowadzony dlatego ponawiamy pytanie.Kiedy zostanie przeprowadzony remont sali gimnastycznej?
6. Doświetlenie sal lekcyjnych.
7. Boisko – jakie są szanse na terminowe oddanie?
8. Plac zabaw w ramach programu Radosna Szkoła – obiecany i nie ukończony – kiedy?
9. Wybrukowanie placu 80 m2 przy szkole – dla samochodów dowożących niepełnosprawne dzieci.
10. Dokończenie kostki brukowej – obecnie jest " przerwa" jest ułożona kostka,kawałek krzywych płyt chodnikowych i znowu kostka.
11. Wybudowanie parkingu przy szkole w miejscu pasa zieleni – brak wystarczającej ilości miejsc parkingowych.
12. Sygnalizacja świetlna "na żądanie" na ul. Krańcowej przy Groszku.
13. Rondo Sulisławicka, Tetmajera, Kossaka – kiedy planowana jest budowa? Brak tam obecnie przejścia dla pieszych.
14. Zwracamy się z prośbą o zabezpieczenie środków finansowych na założenie w naszej szkole bezprzewodowego internetu.
15. Zamierzmy otworzyć drugą salę komputerową dla uczniów pierwszego etapu edukacyjnego, klasy 1 – 3. Prosimy o zainteresowanie się Państwa tą sprawą i zabezpieczenie środków finansowych na wyposażenie drugiej sali komputerowej.
Ad. 3
Dyrekcja szkoły jako wyróżnienie i nagrodę dla najlepszych uczniów na Dzień Prymusa zaplanowała wykonanie specjalnych statuetek zaprojektowanych przez nauczycielkę plastyki p. Elżbietę Zyglewską. Wystapił jednak problem z wykonaniem tych statuetek, żadna z firm nie chce się podjąć wykonania takiego zamówienia, w przypadku indywidualnego zamówienia, koszt wykonania statuetek jest wysoki. Rada Rodziców postanowiła przekazać p. dyrektor zebrane informacje w celu rozpatrzenia innych możliwości wyróżnienia najlepszych uczniów.
Ad. 4
Do Rady Rodziców wpłynęły pisma z prośbą o dofinansowanie:
  • pismo od nauczycieli wychowania fizycznego z prośbą o pokrycie kosztów związanych z uczestnictwem w turnieju piłki siatkowej – wpisowe 16 zł, Rada Rodziców wyraziła zgodę,
  • pismo od. p. Kasprzyk z prośbą o sfinansowanie znaczków ekologicznych i materiałów potrzebnych do wykonanie dekoracji dla uczestników Ślubowania Ekologicznego – 100 zł, Rada Rodziców wyraziła zgodę.
Ustalenie terminu kolejnego zebrania – spotkanie z radnymi 19 kwietnia 2012 r. g. 17.30.
Po wyczerpaniu porządku obrad zebranie zostało zamknięte.




SEKRETARZ
Katarzyna Piekarczyk




Dokumenty do pobrania w formie PDF są dostępne tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz