Cel istnienia tej strony:

Strona powstała w celu łatwiejszej komunikacji pomiędzy Radą Rodziców, a uczniami szkoły i ich rodzicami. Wszelkie informacje, propozycje, komentarze proszę przesyłać na adres: sp32lublin@gmail.com

poniedziałek, 26 września 2011

Protokół nr 1 z zebrania RR z dnia 26.09.2011

Lublin, dnia 26 września 2011 r.
Egz.Nr........

Protokół Nr 1
zebrania Rady Rodziców
Szkoły Podstawowej Nr 32 im. Pamięci Majdanka z Oddziałami Integracyjnymi Lublinie
z dnia 26 września 2011 r.

Prowadzący zebranie:
Przewodniczący Rady Rodziców – Tomasz ABRAMCZYK
W zebraniu uczestniczyło: 23 osoby, co stanowi quorum w 27-osobowej Radzie
(zebranie było prawomocne do podejmowania uchwał).

Porządek obrad:
1.Wystąpienie p. dyrektor Teresy Ewy Jezierskiej .
2.Wystąpienie przewodniczącego Rady Rodziców Tomasza Abramczyka.
3.Wybory nowego prezydium Rady Rodziców, a także przedstawicieli do poszczególnych komisji.
4.Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Rodziców celem dofinansowania.

Ad. 1
Pani dyrektor przedstawiła procedurę wyborów prezydium Rady Rodziców, a także cel i zadania funkcjonowania Rady Rodziców. Szczegółowo omówiła kompetencje Rady i zasady współpracy pomiędzy organami szkoły.
Pani dyrektor przedstawiła także założenia planu działań realizowanego w latach 2011- 2014 , który ma na celu podniesienie efektywności nauczania, omówiła poszczególne etapy i działania jakie będą podejmowane w ramach programu.
Podsumowując dotychczasową działalność Rady Rodziców, pani dyrektor podziękowała przewodniczącemu za udaną współpracę.

Ad. 2
Przewodniczący Rady Rodziców Tomasz Abramczyk przekazał zebranym delegatom szczegółowe informacje dotyczące działalności Rady i wykorzystania środków finansowych jakimi dysponowała Rada Rodziców w roku szkolnym 2010 – 2011.

Ad.3
W głosowaniu dokonano wyboru nowego prezydium Rady Rodziców w składzie
Przewodniczący – p. Tomasz ABRAMCZYK – 22 głosy za, 1 wstrzymujący się
Z-ca przewodniczącego – p. Iwona KOSIOR – 22 głosy za, 1 wstrzymujący się
Sekretarz – p. Katarzyna PIEKARCZYK – 22 głosy za, 1 wstrzymujący się
Skarbnik – p. Renata LITWINIEC – 22 głosy za, 1 wstrzymujący się
Członek – p. Jolanta KMIEĆ – 22 głosy za, 1 wstrzymujący się

Wyznaczenie osób do poszczególnych komisji.

Komisja Rewizyjna w składzie:
Przewodnicząca komisji: p. Barbara ZARĘBA
Członkowie komisji: p. Magdalena ZWOLAN
p. Katarzyna KOZYRA
p.Wojciech CIEPLIŃSKI
p. Dorota SKWAREK

Komisja d/s Rzeczowych i Finansów w składzie:
Przewodniczący komisji: p.Tomasz BERNASZUK
Członkowie komisji: p. Katarzyna KANIEWSKA
p. Katarzyna BERNECKA
p. Małgorzata KRAJEWSKA
p. Grzegorz MICHALSKI

Ad. 4

Do Rady Rodziców wpłynęły pisma odnośnie:
pismo od p. dyrektor Bożeny Kuleszy dotyczące przyznania kwoty 1500 zł. na ślubowanie klas pierwszych – wyprawka dla pierwszoklasistów,
pismo od p. Elzbiety Zyglewskiej dotyczące sfinansowania materiałów do dekoracji sali na ślubowanie klas pierwszych,
pismo od p. Grażyny Szalast, pedagoga szkolnego o przyznanie środków finansowych na uzupełnienie wyposażenia gabinetu, wykładzina dywanowa i rolety.

Rada Rodziców po konsultacjach przyznała na wyprawkę dla pierwszoklasistów 1200 zł., na dekorację przeznaczono 100zł, sfinansowanie wnioskowanego wyposażenia gabinetu pedagoga szkolnego rozpatrzone zostanie po określeniu kosztów.
Wyznaczenie terminu kolejnego zebrania.
Po wyczerpaniu porządku obrad zebranie zostało zamknięte.

SEKRETARZ

Katarzyna PIEKARCZYK

Dokumenty do pobrania w formie PDF są dostępne tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz