Cel istnienia tej strony:

Strona powstała w celu łatwiejszej komunikacji pomiędzy Radą Rodziców, a uczniami szkoły i ich rodzicami. Wszelkie informacje, propozycje, komentarze proszę przesyłać na adres: sp32lublin@gmail.com

wtorek, 17 maja 2011

Protokół nr 10 z zebrania RR z dnia 17.05.2011


Lublin, dnia 17 maja 2011 r.
Egz.Nr........


Protokół Nr 10
zebrania Rady Rodziców
Szkoły Podstawowowej nr 32 im. Pamięci Majdanka z Oddziałami Integracyjnymi Lublinie
z dnia 17 maja 2011 r.

Prowadzący zebranie:
Przewodniczący Rady Rodziców – Tomasz ABRAMCZYK
W zebraniu uczestniczyło: 15 osób, co stanowi quorum w 28-osobowej Radzie
(zebranie było prawomocne do podejmowania uchwał).
Lista uczestników zebrania stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego protokołu.


Porządek obrad:
  1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego zebrania.
  2. Głosowanie w sprawie poparcia kandydatury p. dyrektor Teresy Ewy Jezierskiej na stanowisko dyrektora szkoły.
  3. Rozpatrzenie pism, które wpłynęły do Rady Rodziców celem dofinansowania.
Ad. 1
Odczytanie protokołu z poprzedniego zebrania i przekazanie go Przewodniczącemu. Protokół przyjęto jednogłośnie.
Ad. 2
W związku z pismem od Prezydenta Miasta Lublina sygn. akt Nr OW – KA.2120.23.2011, dotyczącego wyrażenia opinii w sprawie przedłużenia powierzenia stanowiska dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi Im. Pamięci Majdanka w Lublinie, p. Teresie Ewie Jezierskiej na kolejnych 5 lat szkolnych, Rada Rodziców przeprowadziła głosowanie. Przy uzyskaniu quorum, większością głosów – 9 za, 6 przeciw, Rada Rodziców poparła kandydaturę p. dyrektor na stanowisko dyrektora szkoły na kolejną kadencję.
Ad. 3
Do Rady Rodziców wpłynęło pismo od p. Elżbiety Piekarczyk odnośnie dofinansowania zakupu kartonów A–1 brystol na oprawę prac plastycznych z I etapu edukacji, w związku z wystawą plastyczną w Dzielnicowym Domu Kultury "Bronowice", jak również zakupu słodyczy na poczęstunek dla dzieci w czasie trwania wernisażu, wnioskowana kwota dofinansowani– 100,00 zł. Rada Rodziców pozytywnie rozpatrzyła pismo i postanowiono dofinansować wystawę. Jednocześnie sprecyzowana została kwota potrzebna na zakup pucharów dla najlepszych sportowców, koszt 2 pucharów wraz z wykonaniem dedykacji – 100,00 zł. Rada Rodziców postanowiła dofinansować w/w zakup.


Ustalenie terminu kolejnego zebrania.
Po wyczerpaniu porządku obrad zebranie zostało zamknięte.


Załączników 1 na 1 str.
Zał. Nr 1 – Lista obecności Rady Rodziców SP 32 - na 1 str.
SEKRETARZ


Katarzyna Piekarczyk


Dokumenty do pobrania w formie PDF są dostępne tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz