Lublin, dnia 13.XII.2010 r.
Egz.Nr........
Protokół nr 4
zebrania Rady Rodziców
Szkoły Podstawowej nr 32 im. Pamięci Majdanka z Oddziałami Integracyjnymi Lublinie
z dnia 13.XII.2010 r.
Prowadzący zebranie:
Przewodniczący Rady Rodziców – Tomasz ABRAMCZYK
W zebraniu uczestniczyło: 9 osób, co nie stanowi quorum w 28-osobowej Radzie
(zebranie nie było prawomocne do podejmowania uchwał).
(zebranie nie było prawomocne do podejmowania uchwał).
Lista uczestników zebrania stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego protokołu.
Porządek obrad:
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego zebrania.
- Wystąpienie Pani Dyrektor – odpowiedzi na przekazane przez Radę pisma.
- Ustalenie stałych wydatków ponoszonych corocznie przez Radę Rodziców.
- Omówienie bieżących problemów.
- Podsumowanie zbiórki pieniężnej na zorganizowanie dożywiania uczniów.
- Plenarna dyskusja dotycząca:
– odpowiedzi firm na prośbę o wsparcie w zorganizowaniu paczek.
- możliwości pozyskania dodatkowych funduszy
- odpowiedzi Rady na wnioski zapotrzebowania, które wpłynęły w listopadzie od nauczycieli i opiekunów sal.
Ad. 1
Odczytanie protokołu z poprzedniego zebrania i przekazanie go Przewodniczącemu. Protokół przyjęto jednogłośnie.
Ad. 2
Przewodniczący powitał w imieniu zgromadzonych dyrektor szkoły mgr Teresę–Ewę Jezierską. Pani dyrektor przygotowała odpowiedzi na przekazane przez Radę Rodziców pisma dotyczące planowania wydatków, stworzenia zakładki internetowej, a także określenia zasad współpracy. Szczegółowo omówiono działania profilaktyczne, programy wychowawcze i opiekuńcze. Pani dyrektor przekazała opracowane na zorganizowanych w szkole warsztatach, zasady komunikowania się rodziców i nauczycieli, które zostaną zamieszczone na stronie Rady Rodziców.
Ad. 3
W związku z opracowywaniem przez Radę planu rzeczowo–finansowego omówione zostały stałe wydatki Rady Rodziców takie jak: wyprawka dla pierwszoklasistów, arkusze sprawdzianów próbnych dla klas VI, pomoc finansowa w odnawianiu i doposażaniu sal lekcyjnych, zakup zniczy i kwiatów dla uczczenia ważnych uroczystości, dofinansowanie pozaszkolnych konkursów i wystaw itp.
Ad. 4
Przedstawiciele klas szóstych zapytali o możliwość zorganizowania uroczystego pożegnania uczniów kończących naukę w naszej szkole. Uzyskano zgodę pani dyrektor na podjęcie tej inicjatywy.
Poruszono także problem braku wystarczającej ilości egzemplarzy lektur znajdujących się w zasobach szkolnej biblioteki, przy omawianiu jej we wszystkich klasach w jednym czasie. Pani dyrektor wystąpiła z propozycją wystosowania przez Radę odpowiedniego pisma do nauczycieli w sprawie przemienności omawiania lektur.
W związku z występująca luką w działalności Rady i wynikającymi z tego komplikacjami( Rada działa do 31 sierpnia) pani dyrektor zaproponowała zmianę regulaminu Rady. Z powodu niskiej frekwencji nie było to możliwe, postanowiono wrócić do problemu kiedy zebranie będzie prawomocne do podejmowania uchwał.
Ad. 5
Podsumowano zbiórkę pieniężną na zorganizowanie dożywiania uczniów w naszej szkole. Nie wszyscy przedstawiciele poszczególnych rad oddziałowych byli obecni byli, dotychczasowe wpływy z części przekazanych kopert wyniosły 623,16 zł,. Z przekazanych środków Rada postanowiła ufundować obiady w styczniu dla 14 uczniów. Koszt takiego dofinansowania wyniósł 420 zł. Kontynuowanie tej ważnej inicjatywy będzie możliwe po uzyskaniu wsparcia między innymi parafii św. Maksymiliana Kolbe w Lublinie.
Ad. 6
Na prośbę Rady Rodziców o wsparcie odpowiedziały dotychczas dwie firmy oferujące pomoc w zorganizowaniu paczek.
Omówienie możliwości zorganizowania w szkole zbiórki makulatury i pozyskania z tego źródła dodatkowych funduszy.
Przekazano odpowiedzi Rady na wnioski–zapotrzebowania, które wpłynęły do Rady od nauczycieli i opiekunów sal.
Ustalenie terminu kolejnego zebrania.
Po wyczerpaniu porządku obrad zebranie zostało zamknięte.
Załączników 1 na 1 str.
Zał. Nr 1 – Lista obecności Rady Rodziców SP 32 - na 1 str.
SEKRETARZ
/-/ Katarzyna PIEKARCZYK
Dokumenty do pobrania w formie PDF są dostępne tutaj
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz