Prowadzącym
zebranie był przewodniczący Rady Rodziców: Tomasz Abramczyk
W zebraniu
uczestniczyło 20 osób
Poruszane tematy:
- Analiza szkolnego harmonogramu współpracy z rodzicami w roku szkolnym 2013/2014
- Zmiana nagród w akcji zbiórki makulatury:
- I miejsce:
wyjście do kina
- II miejsce:
wyjście do Centrum Edukacyjno-Rekreacyjnego Kids Club
- III miejsce:
wyjście na lody
- Dyskusja nad zmianą regulaminu Rady Rodziców
- Ustalenie terminu zbiórki makulatury na 09-13.12.2013 r.
- Dyskusja nad przeprowadzeniem zbiórki odzieży zimowej z przeznaczeniem dla potrzebujących uczniów naszej szkoły
- Rozpatrzenie pism jakie wpłynęły do Rady Rodziców:
- pismo z
poprzedniego zebrania podpisane przez większość nauczycieli SP 32
o zakup tonera oraz kilku ryz papieru A4 do ksera umieszczonego w
pokoju kierownika gospodarczego pani Anny Kozioł,
- pismo od pani
Małgorzaty Bożemskiej i Ewy Sidor, wychowawczyń klas III d i III b
o zakup 19 sztuk tabliczek LOGICO PICCOLO,
- pismo od pań
Elżbiety Piekarczyk i Elżbiety Szymuli, wychowawczyń klas I a i
III a, o zakup i montaż rolet antysłonecznych w sali nr 2,
- pismo od pana
Arkadiusza Kucińskiego o zakup i montaż rolet antysłonecznych w
sali nr 3,
- pismo od pani
Elżbiety Piechnik, wychowawczyni klasy I b, o zakup i montaż rolet
antysłonecznych w sali nr 8,
- pismo od pani
Danuty Wartacz, nauczyciela religii, o zakup i montaż rolet
antysłonecznych w sali nr 23,
- pismo z zebrania
wrześniowego od pani Romy sekretarki o zakup i montaż rolety
antysłinecznej w pomieszczeniu sekretariatu,
- pismo od pani
Elżbiety Zyglewskiej, wychowawczyni klasy IV b, o zakup i montaż
rolet antysłonecznych w sali nr 18,
- pismo z zebrania
wrześniowego o zakup 40 sztuk antyram formatu A3, 40 brystoli B1
oraz kwiatów doniczkowych do udekorowania korytarzy szkolnych,
- pismo od Pani
Dyrektor Teresy Ewy Jezierskiej o zakup wiązanki w kwocie 50 zł z
okazji 95 Rocznicy Odzyskania przez Polskę Niepodległości,
- pismo od Pani
Ewy Gęcy, wychowawczyni klasy I d o dofinansowanie w kwocie 500 zł
z przeznaczeniem na zakup ławek i krzeseł dla dzieci 6 letnich w
sali nr 12,
- podanie od Pani
Elżbiety Piechnik o dofinansowanie poczęstunku w związku z
organizacją wystawy plastycznej I etapu edukacyjnego w DDK Bronowice
w Lublinie.
5) Ustalenie terminu kolejnego
zebrania Rady Rodziców.
Protokół z tego zebrania dostępny w formie PDF
w zakładce dokumenty Rady Rodziców tutaj
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz